به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع سایت ها و وبلاگ ها با Adobe Contribute CS5


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع سایت ها و وبلاگ ها با Adobe Contribute CS5

WWW.CPDSOFT.IR

نرم افزار Contribute ابزاری بزرگ برای به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از نرم افزارهای متعدد جانبی درونی اش می باشد.
نرم افزار زیبا و جدید Adobe Contribute CS5 ، محصولی از شرکت بزرگ نرم افزاری Adobe می باشد.این نرم افزار بسیار مناسب برای وبمستر های عزیز می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود با استفاده از قابلیت های درونی بسیار این نرم افزار اقدام به بروزرسانی ، ویرایش سریع و قدرتمند وب سایت ها و وبلاگ های خود کنید.
این نرم افزار ابزاری جهت ویرایش ، به روز رسانی و زیبا سازی وب سایت هایی است که از قبل موجود بوده اند . با استفاده از این نرم افزار شما دیگر نگران صدمه زدن به وب سایت موجود نیستید و به راحتی می توانید در آن تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

...

نکات رفع خطاهای خارج شدن فایل از حالت فشرده:
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.

...

WWW.CPDSOFT.IR

دانلود با حجم:374.59 مگابايت

رمز فايل:www.rasekhoon.net




:: موضوعات مرتبط: سايت و وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: به روز رسانی و ویرایش بسیار سریع سایت ها و وبلاگ ها با Adobe Contribute CS5 , بروز رساني سايت و وبلاگ با Adobe Contribute CS5 , دانلود رايگان نرم افزار Adobe Contribute CS5 , بروزرساني و ويرايش سريع سايت با نرم افزار Adobe Contribute CS5 , ويرايش سريع سايت و وبلاگ , ويرايش سايت با نرم افزار Adobe Contribute CS5 , مديريت سايت و وبلاگ با نرم افزار Adobe Contribute CS5 ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');