جوملا فارسی Joomla Persian 2.5.8 v9 Stable Full Package


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

جوملا فارسی Joomla Persian 2.5.8 v9 Stable Full Package

WWW.CPDSOFT.IR

گروه نرم افزاری جوملا به عنوان اولین و تخصصی ترین مرجع آموزش، پشتیبانی و توسعه نرم افزار مدیریت محتوای جوملا در ایران، دومین نسخه حرفه ای و تکمیلی جوملا! فارسی Joomla Persian  را با نام  [Vea] منتشر کرد.
انتشار بسته فارسی پس از بررسی جوملا انگلیسی در فاز اول و در پی کسب نظرات و پیشنهادات تعداد زیادی از کاربران، منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و دارای قابلیت های بسیاری نسبت به نسخ قبلی است.
این نسخه از جوملا حاصل تجربه و دانش های کسب شده توسط گروه نرم افزاری جوملا می باشد و نسبت به سایر نسخه های منتشر شده توسط سایرین تفاوت های چشمگیری دارد.
در فاز دوم انتشار این نسخه، تمامی مشکلات سری های قبل رفع شده و امکاناتی نیز به صورت بومی برای افزایش قدرت و پایداری برنامه بدان افزوده شده است به همین خاطر بررسی این فابلیت ها قبل از انتشار بسته تکمیلی فارسی، کاملا الزامی و زمان بر بوده است.

...

دانلود آموزش فارسی نصب جوملا Learning joomla Install

WWW.CPDSOFT.IR

دانلودنسخه جدید Joomla Persian 2.5.8 Stable Full Package

WWW.CPDSOFT.IR

رمز فايل:www.rasekhoon.net




:: موضوعات مرتبط: سايت و وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: جوملا فارسی Joomla Persian 2 , 5 , 8 v9 Stable Full Package , دانلود پكيج جوملا , دانلود جوملا فارسي , دانلود رايگان پكيج جوملا فارسي , جوملا فارسي , سايت جوملا , جوملاي فارسي , دانلود فايل هاي جوملا , دانلود جوملا فارسي ,
:: بازدید از این مطلب : 937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');