دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی گارفیلد Garfield Kart برای PC


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود مستقیم بازی مسابقات کارتینگ گارفیلد Garfield Kart برای PC

از سری بازی های سبک رالی مسابقه ای با کرک SKIDROW

دانلود بازی Garfield Kart برای PC

یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تک نفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید. در طول مسابقه کارتینگ گارفیلد، شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید.

گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت 3 بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد، سوپر مارکت مالی، مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است.

 

دانلود با حجم 595 مگابایت با 5% قابلیت ریکاوری

ExpressLeech | RioUpload | Uploadboy

دانلود Download دانلود

راهنمای نصب:
س از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها، فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Virtual Drive اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Garfield Kart , دانلود بازی Garfield Kart PC , دانلود بازی Garfield Kart با کرک SKIDROW , دانلود بازی کارتینگ گارفیلد , دانلود بازی کارتینگ گارفیلد Garfield Kart برای PC , دانلود بازی کامپیوتری گارفیلد Garfield Kart , دانلود مستقیم بازی Garfield Kart , رالی مسابقه ای , مسابقه دیوانه وار گارفیلد , دانلودبازی برای کامپیوتر , دانلود بازی , بازی کامپیوتر , دانلود بازی مسابقه ای , دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر , کلوپ دانلود_دانلود رایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهناز افشار در تاریخ : 1392/10/10/2 - - گفته است :
با تبادل لینک در نتایج گوگل رتبه اول داشته باشید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');