کسب امتیاز با پرتاب گوشی به آسمان با بازی جالب S.M.T.H. v1.8.1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

کسب امتیاز با پرتاب گوشی به آسمان با بازی جالب S.M.T.H. v1.8.1

با این بازی اندرویدی خطرناک، گوشی خود را به بهشت بفرستید!

S.M.T.H. v1.8.1

بازی S.M.T.H. v1.8.1 که مخفف Send Me To Heaven “مرا به بهشت بفرست” است  یک بازی خطرناکه اندرویدی است که سر و صدای زیادی در دنیا ی گوشی های موبایل بر پا کرده است.

کار این گیم بسیار ساده این است که با استفاده از شتاب‌سنج گوشی، مشخص می‌کند که وقتی گوشی به بالا پرتاب می‌شود، چقدر اوج می‌گیرد! هر چقدر گوشی را بیشتر به بالا بفرستید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و رتبه‌تان بالا می‌رود.

 

مرا به بهشت بفرست

در واقع شما در این بازی شما باید تا می توانید و با تمام قدرت گوشی خود را به بالا پرتاب کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و رکوردهایی که زده اید را ثبت کنید و در جدول جهانی بازی به اشتراک بگذارید. 10 نفر برتر روز و هفته و جهان را می توانید در جدول جهانی ببینید. مواظب باشید که در محیطی باز به این کار بپردازید و به خودتان آسیب وارد نکنید.

S.M.T.H. v1.8.1

جالب است که اپل، از ورود این اپلیکیشن به اپ استور ممانعت کرده است و علتش هم را “تشویق این اپ به رفتاری که می‌تواند منجر به آسیب وسیله کاربر شود” عنوان کرده است.
با این حال آیا شما جرأت و شهامت انجام این بازی را نه با یک گوشی اندرویدی از رده خارج بلکه با یک گوشی «Hi End» دارید؟ مخصوصا گوشی‌ای که در شرایط حاضر با قیمت بالا خریده باشید؟

دانلود

حجم: 7.1 مگابایت

قابل اجرا در اندروید 2.2 به بالا

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: S , M , T , H , S , M , T , H , v1 , 8 , 1 , Send Me To Heaven , بازی جالب پرتاب پوشی , دانلود اپلیکیشن S , M , T , H , v1 , 8 , 1 , دانلود اپلیکیشن جالب دانلود بازی S , M , T , H , v1 , 8 , 1 , دانلود بازی پرتاب گوشی اندروید , مرا به بهشت , بفرست مرا به بهشت , بفرست S , M , T , H , v1 , 8 , 1 , پرتاب گوشی به آسمان , گوشی اندرویدی , دانلودبازی اندروید , دانلود بازی جدید اندروید , بازی اندروید , اندرویدوکلوپ دانلود_دانلود رایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');