تصویر رضا رویگری روی تخت بیمارستان به دلیل عارضه مغزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

تصویر رضا رویگری روی تخت بیمارستان به دلیل عارضه مغزی

رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده، در بیمارستان پارسیان تهران بستری شد

رضا رویگری

رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده، به علت آنچه که عارضه مغزی ناشی از فشار و استرس عصبی از آن یاد شده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارسیان تهران بستری شد.

رضا رویگری روی تخت بیمارستان

یکی از مسئولان بخش ICU بیمارستان پارسیان در مورد وضعیت عمومی این هنرمند گفت: از دیشب وضعیت عمومی رضا رویگری رو به بهبودی رفته است.
.
وی افزود: اکنون علایم حیات در وی پایدار است.
رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است که در فیلم‌هایی چون اخراجی‌ها، شور عشق و سریال‌هایی چون مختارنامه ایفای نقش کرده است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.
.
رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای “از عشق گفتن” و “غوغا” و “کازابلانکا” را به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین خواننده سرود معروف “ایران ایران” در اوایل انقلاب است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخراجی‌ها , از عشق گفتن , بخش ICU , بخش مراقبت‌های ویژه , خواننده ایرانی رضا رویگری , رضا رویگری روی تخت بیمارستان , رضا رویگری و عارضه مغزی , سرود ایران , ایران , سینما و تلویزیون , عارضه مغزی عارضه مغزی رضا رویگری , غوغا , فشار و استرس عصبی , مختارنامه , وضعیت عمومی رضا رویگری , کازابلانکا , اخبار جدید , اخبار , کلوپ دانلود_دانلود رایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');