دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم قسمت های 3 و 4 با کیفیت عالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود رایگان مجموعه دوم سریال شوخی کردم قسمت های 3 و 4 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

کارگردان: مهران مدیری | نوع: طنز آیتمی | ژانر: طنز

سال تولید: 1392 | موضوع: زندگی زناشویی (ازدواج!) | مدت زمان: 41 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 341 + 301 مگابایت | تاریخ توزیع: 1 بهمن 92

مجموعهٔ دوم:
مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و… است، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع دومین مجموعه زندگی زناشویی (ازدواج!) است…

Doostiha.IR

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، سحر زکریا، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه خواه، برزو ارجمند، رضا فیض نوروزی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، علی لک پوریان، رامین پور ایمان، رابعه اسکویی، آرش نوذری، فلامک جنیدی، فاطمه هاشمی، سام نوری، امیرکاوه آهنین جان، شراره ارمغانی، تینا اسدی، علی اوجی، بهناز توسلی، آذین رئوف، پوریا ایرایی، لیلا ایرانی، علی بوستان، ستاره پسیانی، فرزانه تفرشی، شقایق جودت، الهه حصاری، زهرا داوود نژاد، جوانه دلشاد، شقایق رحیمی راد، هدی زین العابدین، لادن سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، پرستو صالحی، گلناز عباسی، سوزان عزیزی، شبنم فرشادجو، شهروز فرهادیه، حمید کاشانی، دریا مرادی دشت، نگین معتضدی، آریو ملت دوست، حسین نوروزی

 


Download Serial Shooki Kardam

به درخواست عوامل شرکت گلرنگ رسانه، لینک دانلود قرار نمی گیرد!

اسکرین شات قسمت سوم

دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم

اسکرین شات قسمت چهارم

دانلود مجموعه دوم سریال شوخی کردم

 



:: موضوعات مرتبط: فيلم و سريال , ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: Download Serial Shooki Kardam , خلاقیت , دانلود سریال شوخی کردم , دانلود سریال شوخی کردم با حجم کم , دانلود سریال شوخی کردم با فرمت MP4 , دانلود سریال شوخی کردم با کیفیت عالی , دانلود سریال شوخی کردم قسمت های 3 و 4 , دانلود شوخی کردم , مهران مدیری , دانلود طنز شوخی کردم , دانلود قسمت 3 و 4 شوخی کردم , دانلود مجموعه دوم شوخی کردم , دانلود مجموعه شوخی کردم , دانلود مستقیم سریال شوخی کردم , دانلود نسخه کم حجم سریال شوخی کردم , مجموعه دوم شوخی کردم , دانلودقسمت جدید سریال شو خی کردم , دانلود سریال خنده دار , دانلود سریال جدید مهران مدیری , سریال جدید مهران مدیری , دانلودسریال جدید ایرانی , دانلود سریال جدید , کلوپ دانلود_دانلود رایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');