دانلود کتاب الکترونیکی بررسی تخصصی تکنولوژی وایمکس WiMAX


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی بررسی تخصصی تکنولوژی وایمکس WiMAX

وایمکس در سال 2001 توسط انجمن وایمکس تاسیس و نامگذاری شد

بررسی تخصصی فناوری وایمکس

در کتاب بررسی تخصصی فناوری وایمکس، مختصری به تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 و سپس به بحث QoS (سرویسی جهت بهبود کیفیت ارتباطات و کار آن اولویت بندی بسته های اطلاعاتی است) می پردازد.

وایمکس (WiMAX) یا هم‌کُنش‌پذیری جهانی برای دسترسی ریزموج، پروتکل ارتباطی برای دسترسی پهنای باند بی‌سیم بر پایه استاندارد آی‌تریپل‌ئی 802.16 است. وایمکس امکان دسترسی به اینترنت را به هردو صورت ثابت و کاملاً سیار در یک ناحیهٔ گسترده فراهم می آورد. آخرین بازبینی وایمکس امکان دسترسی با نرخ انتقال داده 40 مگابیت بر ثانیه را عرضه می کند. با استاندارد آی‌تریپل‌ئی 802.16 انتظار می رود که سرعت انتقال تا یک گیگابیت بر ثانیه افزایش یابد.

دانلود

فرمت: PDF

حجم: 2.3 مگابایت

تعداد صفحات: 53 صفحه

نام وایمکس توسط انجمن وایمکس انتخاب شد که در سال 2001 برای ارتقای همنوایی و همکنش پذیری این استاندارد تاسیس شد. این انجمن وایمکس را به عنوان یک فناوری بر پایه استاندارد تعریف می کند که امکان دسترسی بی سیم پهنای باند را به عنوان جایگزینی برای کابل و خطوط دی اس ال (DSL) ارائه می دهد.




:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی , ,
:: برچسب‌ها: DSL , QoS , WiMAX , بررسی تخصصی WiMAX , بررسی تخصصی فناوری وایمکس , بررسی تخصصی وایمکس , بهبود کیفیت ارتباطات , تکنولوژی وایمکس , تکنولوژی وایمکس IEEE 802 , 16 , خطوط دی اس ال , دانلود کتاب , دانلود کتاب بررسی تخصصی وایمکس WiMAX , وایمکس , پروتکل ارتباطی , پهنای باند , پهنای باند بی‌سیم , دانلود کتاب الکترونیکی , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');