دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی با صدای مازیار فلاحی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی با صدای مازیار فلاحی

با لینک مستقیم و کیفیت عالی + متن ترانه

دانلود آهنگ تیتراژ سریال جاودانگی با صدای مازیار فلاحی

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دانلود

حجم: 3.6 مگابایت

کیفیت: 192

Download Ahang Jadid

Maziar Fallahi – Javdanegi

قطره بارونه دلم خلوت زندون دلم / لیلای بی دریای من گریه مجنونه دلم
ابر کبود من تویی بود و نبود من تویی / مهر سجود من تویی وای به روزگار من
هوا تویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی / عاشق در قفس منم ای دل بی قراره من
گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی / بارش بی وقفه منم ای دل بی قراره من
هدهد من هدای من همدم با وفای من / خبر ببر به عشق من به عشق من خدای من
عاشق دیدار منم محو پدیدار تویی / خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

 




:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: Download Ahang Jadid , Maziar Fallahi , دانلود آهنگ تیتراژ سریال جاودانگی با صدای مازیار فلاحی , دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی , دانلود آهنگ جاودانگی از مازیار فلاحی , دانلود آهنگ جاودانگی , مازیار فلاحی , دانلود آهنگ مازیار فلاحی به نام جاودانگی , دانلود تیتراژ سریال جاودانگی از مازیار فلاحی , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');