دانلود بازی بسیار جذاب، سرگرم کننده و پرطرفدار Pou 1.4.23 (اندروید)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده جذاب، پرطرفدار Pou به همراه پول بی نهایت!

مخصوص گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید

نسخه جدید اضافه شد

دانلود بازی پو Pou

Pou نام بازی پرطرفداریست که در آن میتوانید حیوان خانگی خود را انتخاب کرده و از آن مراقبت کنید و آن را کم کم بزرگ کنید. اما اون قدرها هم که فکر می کنید کار راحتی ندارید!
.
شما باید روزی چند بار به این موجود دوست داشتنی که اسمش رو خودتون انتخاب کردید سر بزنید و به او درست مثل یک موجود زنده رسیدگی کنید. مثلا باید به او غذا بدهید، او  را بخوابانید، او را با بازی های متنوع سرگرم کنید و او را حمام کنید!
.
این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید هست که محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان دارد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را دانلود کنید.

 

دانلود نسخه مـعـمـولی | دانلود نسخه مود شده

حجم: 16.5 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Pou 1 , 4 , 23 , بازی Pou برای اندروید , بازی Pou به همراه پول بی نهایت , دانلود آخرین نسخه Pou , دانلود بازی Pou , دانلود بازی Pou 1 , 4 , 23 , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندرویدی Pou , دانلود بازی پرطرفدار و جذاب , دانلود بازی پو Pou برای اندروید , دانلود بازی پو با پول بی نهایت , دانلود نسخه مود شده بازی Pou , دانلودبازی جدید , دانلودبازی جدید برای اندرویدوکلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');