حضور محمدجواد ظریف سر صحنه مجموعه جدید مهران مدیری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

عکس جالب حضور محمدجواد ظریف در پشت صحنه سریال شوخی کردم

وزیر امور خارجه در سر صحنه مجموعه جدید مهران مدیری

محمدجواد ظریف سر صحنه مجموعه جدید مهران مدیری

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سه‌شنبه شب به دعوت مهران مدیری در محل ضبط مجموعه طنز «شوخی کردم» حضور پیدا کرد.
مهران مدیری پس از استقبال از جواد ظریف، روند تولید مجموعه جدیدش را برای او شرح داد.
.
در پی تماس‌های پی‌در‌پی موبایل دکتر ظریف، مدیری به شوخی از او خواست یک ربع گوشی موبایلش را به او واگذار کند تا او پاسخ گوی تماس‌ها باشد. ظریف هم پاسخ داد: «پس جواب دبیر کل سازمان ملل را هم خودت بده!»

 


محمدجواد ظریف سر صحنه مجموعه جدید مهران مدیری

بخش دوم این ملاقات، بازدید ظریف از دکورهای مجموعه «شوخی کردم» بود که مدیری توضیحاتی درباره نحوه­ ضبط و تولید این مجموعه ارائه داد. این ملاقات صمیمانه با عکس یادگاری ظریف با بازیگران و عوامل این مجموعه به پایان رسید.

محمدجواد ظریف سر صحنه مجموعه جدید مهران مدیری

مجموعه­ «شوخی کردم» با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور 67 بازیگر طنز ایران ازاواسط دی ماه در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: بازدید ظریف از دکور شوخی کردم , دبیر کل سازمان ملل , شوخی کردم , عکس سریال شوخی کردم , عکس یادگاری ظریف با مهران مدیری , مجموعه شوخی کردم , مهران مدیری , مجموعه طنز شوخی کردم , محمدجواد ظریف , مهران مدیری , مهران مدیری و جواد ظریف , وزیر امور خارجه , پشت صحنه سریال شوخی کردم , کلوپ دانلود_دانلود رایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');