دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا ویژه جام جهانی 2014 (اندروید و iOS)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا ویژه جام جهانی برزیل FIFA World Cup 2014

آخرین اخبار و وضعیت تیم های حاضر در جام جهانی در اندروید و آیفون

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی یک برنامه جالب ویژه جام جهانی 2014 منتشر کرده است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOSطراحی شده است.

شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند خود از وضعیت 32 تیم راه یافته به جام جهانی مطلع شوید، ویژگی های هر تیم و بازیکنانش را مطالعه کنید.

.

این برنامه علاوه بر داشتن اطلاعات جام جهانی و تیم های موجود در آن می تواند یک منبع عظیم برای دسترسی به نتایج 197 لیگ کشورهای مختلف، تورنمت ها و جام های گوناگون باشد. برنامه آرشیو عظیمی از ویدئوهای موجود در سایت فیفا را در درون خود قرار داده است و شما می توانید آن ها را تماشا یا دانلود کنید.

 

دانلود نسخه اندروید با حجم 25 مگابایت | دانلود نسخه آیفون با حجم 22 مگابایت

FIFA Official App FIFA Official App FIFA Official App




:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار , iOS , ,
:: برچسب‌ها: اخبار تیم های حاضر در جام جهانی برزیل , اپلیکیشن رسمی جام جهانی 2014 , دانلود اپلیکیشن رسمی جام جهانی 2014 FIFA Official App v1 , 0 , كلوپ دانلود , دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا 2014 , دانلود اپلیکیشن رسمی فیفا برای آیفون , دانلود نرم افزار رسمی World Cup 2014 , دانلود نرم افزار رسمی فیفا , دانلود نرم افزار رسمی فیفا برای اندروید , نتایج لیگ کشورهای مختلف , وضعیت تیم های حاضر در جام جهانی , كلوپ دانلود-دانلود رايگان , كلوپ دانلود يك شبكه دانلودي واقعي ,
:: بازدید از این مطلب : 943
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');