ترجمه صدای شما به 28 زبان زنده با Translator With Voice


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دیکشنری Translator With Voice قابلیت ترجمه صدا از 28 زبان زنده دنیا مانند فارسی

این دیکشنری قدرتمند صدای شما را به زبان های خارجی ترجمه می کند

مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل iOS 5.0 به بالا

اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید و یا اینکه در حال آموزش یک زبان جدید هستید، حتماً نرم افزار Translator With Voice را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید.
Translator With Voice یک دیکشنری فوق العاده است که شما می توانید کلمه یا جملات را به یک زبان به آن بگوئید و ترجمه آن را به زبان دیگر بشنوید.
این دیکشنری قدرتمند قابلیت ترجمه 28 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی را داراست و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
دانلود در ادامه…
 
لازم به ذکر است که نرم افزار کاربردی Translator With Voice بر روی تبلت و گوشی های آیپد، آیپاد و آیفون با سیستم عامل iOS 5.0 یا بالاتر نصب و اجرا می شود.
دانلود
حجم: 23 مگابایت

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , نرم افزار , iOS , ,
:: برچسب‌ها: آلمانی , آموزش زبان , آیفون , آیپاد , آیپد , اسپانیایی , انگلیسی , كلوپ دانلود , ایتالیایی , تبلت , ترجمه صدا , ترجمه صدا با Translator With Voice , ترجمه صوتی از فارسی به سایر زبان ها , تلفن همراه دانلود Translator With Voice , دیکشنری Translator With Voice , روسی , زبان های خارجی , سفر به یک کشور خارجی , كلوپ دانلود , سیستم عامل iOS 5 , 0 , فارسی , فرانسوی , قابلیت ترجمه صدا از 28 زبان نرم افزار Translator With Voice , نرم افزار کاربردی , چینی , گوشی های آیفون , كلوپ دانلود-دانلود رايگان , كلوپ دانلود يك شبكه دانلودي واقعي ,
:: بازدید از این مطلب : 1251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');