دانلود آهنگ بهنام صفوی، علی اصحابی و فرزاد فرزین به نام تو نزدیکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود آهنگ بسیار زیبای بهنام صفوی، علی اصحابی و فرزاد فرزین به نام تو نزدیکی

تیتراژ ویژه برنامه عیدانه با اجرای احسان علیخانی به مناسبت تحویل سال 1389

با کیفیت اورجینال 320 و با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بهنام صفوی و فرزاد فرزین و علی اصحابی به نام تو نزدیکی

موزیک: فرزاد فتاحی / تنظیم: روزبه بمانی / دکمه: احسان علیخانی

برای دانلود این ترانه ی شنیدنی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید …

دانلود

حجم: 9.8 مگابایت

کیفیت: 320

Danlod Ahange Jadid

Behnam Safavi & Ali AsHabi & Farzad Farzin – To Nazdiki

متن آهنگ تو نزدیکی:

تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه
تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم میگه تو نزدیکی به این خونه
کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه
تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم
تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن
به عشقت راه دریا رو بازم وارونه برگشتن
تو این دنیا یه آدم هست که دنیاشو تو می بینه
کسی که پای هفت سینت یه عمر سیب می چینه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه
یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه
تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم
برای دیدنت امشب تمام سال بیدارم

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: Danlod Ahange Jadid , احسان علیخانی , بهنام صفوی , علی اصحابی و فرزاد فرزین , تحویل سال 1389 , تو نزدیکی , تو نزدیکی که ماهی ها به سمت خونه برگشتن , تیتراژ ویژه برنامه عیدانه 1389 , دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام تو نزدیکی , دانلود آهنگ تو نزدیکی , دانلود آهنگ تو نزدیکی از فرزاد فرزین , دانلود آهنگ تو نزدیکی با کیفیت 320 , دانلود آهنگ تو نزدیکی علی اصحابی , دانلود آهنگ هوای خونه برگشته , دانلودموزیک تونزدیکی , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه دانلودی واقعی ,
:: بازدید از این مطلب : 905
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');