مدیریت تبلت و گوشی سامسونگ با نرم افزار Samsung Kies 3.2.14034


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

مدیریت تبلت و گوشی سامسونگ با نرم افزار Samsung Kies 3.2.14034

آپدیت فیرمور، همگام سازی، مدیریت فایل ها، بکاپ گیری، نصب برنامه های جدید و…

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی و تبلت سامسونگ Samsung Kies

با استفاده از این برنامه می‌توانید اپلیکیشن ها را به صورت تمام صفحه بر روی کامپیوتر خود مشاهده و فایل‌های خود را مدیریت و گوشی سامسونگ خود را با کامپیوتر خود همگام سازی کنید.
دانلود همزمان برنامه‌ها و انتقال آن‌ها به موبایل خود با سهولت و راحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر است. همچنین می‌توانید از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از WiFi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال عکس، فیلم، موسیقی و سایر فایل‌ها پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام‌ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. به وسیله این نرم افزار می‌توانید به اجرای موسیقی‌های خود، مرور عکس‌ها و ویدیوها و … بپردازید.

 

حجم: 38.6 مگابایت

مخصوص سیستم عامل ویندوز

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اتصال کامپیوتر با موبایل , ,
:: برچسب‌ها: Samsung Kies 3 , 2 , 14034 , آپدیت فیرمور , اتصال USB , اتصال گوشی به کامپیوتر با WiFi , اجرای موسیقی‌ دانلود Samsung Kies , دانلود نرم افزار Samsung Kies 3 , 2 , 14034 , دانلود نرم افزار مدیریت گوشی و تبلت سامسونگ Samsung Kies 3 , 2 , 14034 , عکس , فیلم , مدیریت تبلت سامسونگ , مدیریت تبلت و گوشی سامسونگ , مدیریت گوشی سامسونگ با Samsung Kies , موسیقی , همگام سازی موبایل , پشتیبان گیری , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه دانلودی واقعی ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');