اس ام اس های جالب و خنده دار 17 فروردین 1393


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

جوک و اس ام اس های جالب و خنده دار 17 فروردین 1393

جدیدترین پیامک های طنز و لطیفه های بامزه

در جواب بعضیا که میگن با دم شیر بازی نکن، باس گفت:
آخه مگه شیر پاستوریزه دم داره؟


.♣.♠.♣.♠.♣.
حیف نون میره جوراب فروشی و میگه:
آقا من جوراب می خوام
فروشنده میگه: مردونه؟
حیف نون هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه: مردونه
.♣.♠.♣.♠.♣.
به دوستم میگم ب نظرت هواپیمای مالزی رو کی دزدیده؟
برگشته میگه فکر کنم کار دزدان دریایی باشه!!
خداااااا من چه گناهی کردم که باید اینطور دوستانی داشته باشم؟
.♣.♠.♣.♠.♣.
خجالت نمیکشن بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن؟
انگار نه انگار که مخاطبای این برنامه افراد بالای 20 سالن… والا.
.♣.♠.♣.♠.♣.
هواپیمای مالزی با 239 تا سرنشین توی عصر تکنولوژی گم شده…
اونوقت من بچه بودم بابام میگفت چرا مداد گم میکنی..؟
.♣.♠.♣.♠.♣.
اگه دل و دماغ داشتم، واسه عید آدامس با طعم پسته تولید میکردم،
تو مهمونی میدادم به مهمونا از اول تا اخر بجون،
هم بصرفه س و هم ملت حسرت به دل نمیموندن که پسته نخوردن…!!!
.♣.♠.♣.♠.♣.
انیشتین:

هیچوقت چیزی رو خوب نفهمیدی مگر اینکه بتونی اون رو برای مادر بزرگت توضیح بدی
.♣.♠.♣.♠.♣.
جناب 93 ی عزیز
جون مادرت سال خوبی باش نذار 4 روز دیگه رومون تو روی هم باز شه ها
خلاصه از من گفتن بود…..
.♣.♠.♣.♠.♣.
سلامتی جوراب زنونه چون وقتی که از هم جدا میشن

اونیکه عاشقتره خودشو رو شیر حموم دار میزنه….!!
.♣.♠.♣.♠.♣.
پسرا وقتی با یه نظری مخالف باشن همون اول به طرف میگن “بووووق نخور”
ولی دخترا میزارن طرف حرفشو بزنه بعد به بوووووق خوردن میندازنش!
.♣.♠.♣.♠.♣.
دوس داشتن کسى که دوستت نداره
مثه این میمونه که تو فرودگاه منتظر کشتى باشى!
.♣.♠.♣.♠.♣.
هشدار جدی به همه هموطنان
در ایام نوروز از سروریس دهی اینترنت به میهمانها جدا خودداری کنید!
عواقبش رو هم خودتون میدونین!
.♣.♠.♣.♠.♣.
حیف نون خواب می بینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته…

از خواب که پا می شه می بینه زنش کنارشه. میگه: اه! باز خر شدم سیو نکردم
.♣.♠.♣.♠.♣.
من اگه نخوام تو هر سایت یه دونه ساعت برنده نشم کیو باید ببینم؟؟ والااااا.
.♣.♠.♣.♠.♣.
ملت تو کافی شاپ:
رو میزشون سوئیچ ماشین، ست سیگار و فندک، تبلت و اینجور چیزاست،
اون وقت من جاسوییچی که از چایی دو غزال برنده شدم جلومه…
ینی داغونما…
.♣.♠.♣.♠.♣.




:: موضوعات مرتبط: پیامک , خنده دار و طنز , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس جالب , اس ام اس خنده دار اس ام اس های جالب و خنده دار 17 فروردین 1393 , جوک جدید , جوک های بامزه , جوک و اس ام اس , جک های جدید , حیف نون , لطیفه های بامزه , لطیفه های جدید , كلوپ دانلود , لطیفه و پیامک طنز , پیامک خنده دار , پیامک خنده دار 17 فروردین 93 , پیامک های بامزه , پیامک های خنده دار , پیامک های طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');