علت عجیب حرام بودن کفتر بازی از نظر وهابیت!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دلیل بسیار جالب و عجیب حرام بودن کبوتر بازی از نظر وهابیت

سوء استفاده از کودکان، علت حرام بودن کفتر بازی!

دکتر« ابو البراء» مفتی وهابی سلفی با صدور فتوایی عجیب اعلام کرد: تربیت کبوتر در پشت بام حرام است، زیرا باعث سوء استفاده از کودکان می شود. در این فتوا آمده است: منحرف به کودکان می گوید: آیا می خواهی کبوتر را در پشت بام منزلمان ببینی؟ سپس فاجعه رخ می دهد!!!

 

این فتوای عجیب اولین فتوا نیست چرا که مفتی های دیگر سعودی نیز از این فتواهای عجیب همچون حرام بودن استفاده از کولر در هنگام نبودن همسر صادر کرده اند؛ برخی از شخصیت های عربستانی معتقدند که فتواهای عجیب از سوی برخی مفتی ها برای ایجاد شهرت صادر می شود و هیچ مبنای شرعی و دینی ندارد.

.

منبع: شبستان

                                                                                                                                                  CPDSOFT.TK          




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: تربیت کبوتر در پشت بام , حرام بودن استفاده از کولر , حرام بودن تربیت کبوتر , سوء استفاده از کودکان , فاجعه رخ می دهد , کلوپ دانلود , فتوای عجیب , فتوای عجیب درباره کفتر بازی , فتی وهابی سلفی , مفتی وهابی , کبوتر بازی , کفتر بازی , کلوپ دانلود-دانلود رایگان , یک شبکه دانلودی واقعی ,
:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');