دانلود مجموعه بازی های فکری و بسار جذاب 2048 برای اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود بازی های فکری و بسار جذاب 2048 برای سیستم عامل اندروید

در این گیم، باید اعداد مشابه را در کنار هم قرار دهید تا به توان 11 عدد 2 یعنی 2048 برسید

WWW.CPDSOFT.IR

بازی های 2048 یک بازی پازلی ساده و در عین حال جذاب هستند که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی های فکری شما باید خانه‌هایی که شماره‌های یکسان دارند را به یکدیگر بچسبانید تا تبدیل به یک خانه‌ی جدید با شماره‌ای بیشتر شوند.

مثلاً با چسباندن دو خانه شماره‌ی 2 به‌یکدیگر، یک خانه با شماره‌ی 4 خواهید ساخت. بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی خانه‌ها پر شوند و دیگر خانه‌ای خالی نماند. نهایتاً امتیاز خود را می‌توانید مشاهده کنید و با دوستانتان برای رکورد بالاتر رقابت کنید.

WWW.CPDSOFT.IR

شما هم امتحان کنید حجم زیادی ندارد کمتر از 10 مگابایت، اما از ما به شما هشدار، زمانی که شروع به بازی می کنید دست کشدین از آن سخت خواهد بود!

 

 

حجم: 9.5 مگابایت

قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر




:: موضوعات مرتبط: بازی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: 2048 , بازی فکری , بازی های 2048 , بازی های فکری 2048 , بازی های فکری اندروید , دانلود بازی 2048 , دانلود بازی 2048 برای اندروید , دانلود بازی جذاب برای اندروید , دانلود بازی فکری 2048 , دانلود بازی فکری برای اندروید , دانلود بازی فکری و جذاب 2048 برای اندروید , دانلود بازی پازل 2048 , سیستم عامل اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');