دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Rally Master 3D Pro v1.08 (سیمبین)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Rally Master 3D Pro v1.08

مخصوص گوشی های نوکیا با سیستم عامل سیمبین

WWW.CPDSOFT.IR

بازی اتومبیل رانی Rally Master یکی از پرطرفدارترین بازی های ماشین سواری برای تمامی موبایل است که کیفیت و گرافیک این بازی را می توان با مسابقات تلویزیونی مقایسه کرد.

بازی دارای 27 آهنگ زیبا و هیجان انگیز است که با افزایش سرعت رانندگی شما، آهنگ ها زیباتر می شوند، پس پدال گاز را محکم تر فشار دهید!

.

مسابقات در وضعیت آب و هوایی مختلفی برگزار می شود در هنگامی که هوا بارانی است مراقب خود باشید، زیرا در آن زمان جاده لغزنده می شود و با کوچک ترین اشتباه از مسیر مسابقه خارج خواهید شد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون گرافیک سه بعدی و شبیه سازی واقع گرایانه آن اشاره نمود.

 

WWW.CPDSOFT.IR

حجم: 16.8 مگابایل

قابل اجرا در Symbian 9.4
 
WWW.CPDSOFT.IR WWW.CPDSOFT.IR WWW.CPDSOFT.IR



:: موضوعات مرتبط: بازی , جاوا , سيمبين , ,
:: برچسب‌ها: Rally Master 3D Pro , بازی نوکیا , دانلود بازی Rally Master 3D Pro , دانلود بازی Rally Master 3D Pro v1 , 08 , دانلود بازی اتومبیل رانی , دانلود بازی اتومبیل رانی Rally Master 3D Pro , دانلود بازی اتومبیل رانی برای نوکیا , دانلود بازی ماشین سواری Rally Master , دانلود بازی مسابقات ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');