دانلود محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی موبایل Rayman Jungle Run


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود رایگان بازی محبوب و پرطرفدار گوشی های همراه به نام Rayman Jungle Run

مخصوص سیستم عامل های اندروید و iOS

WWW.CPDSOFT.IR

اگر به دنبال یک بازی با کیفیت HD و کم حجم برای گوشی خود هستید پس Rayman Jungle Run یکی از بهترین بازی های موبایل را از دست ندهید چون محیط بی نظیر این بازی باعث می شود تا تمامی مراحل آن را بازی کنید.

.

Rayman Jungle Run بازی محبوب و پر طرفداری است که هدف شما در این بازی دویدن و جمع کردن جایزه هاست و البته باید مواظب خطراتی که بر سرراه تان وجود دارد باشید. ویژگی دیگر این بازی گرافیک زیبا با محیط های شگفت انگیز آن است که باعث شده برای همه مخاطبان در سنین مختلف بازی مناسبی باشد.

 

WWW.CPDSOFT.IR

دانلود نسخه اندروید با حجم 5.29 مگابایت + فایل های Data

WWW.CPDSOFT.IR


راهنمای نسخه اندروید:
پس از دانلود و نصب فایل نصبی دیتا را نیز دانلود و پس از خارج کردن از حالت فشرده در مسیر Sdcard/android/obb کپی نمایید. بازی را اجرا کنید.

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Rayman Jungle Run , بازی iOS , بازی اندروید , بازی با کیفیت HD , بازی پرطرفدار Rayman Jungle Run , بازی گرافیکی , بهترین بازی اندروید , بهترین بازی موبایل , دانلود بازی Rayman Jungle Run , دانلود بازی Rayman Jungle Run برای iOS , دانلود بازی Rayman Jungle Run برای اندروید , دانلود بازی محبوب , دانلود رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');