وقتی سلنا گومز اسب ها را به جاستین بیبر ترجیح می دهد! +عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

وقتي سلنا گومز اسب ها را به جاستين بيبر ترجيح مدهد!

WWW.CPDSOFT.IR

داستان قهر و آشتی های پیاپی سلنا گومز و جاستین بیبر حوصله همه طرفداران ستاره های هالیوودی را سر برده است. این زوج جوان بعد از جدایی جنجالی شان در سال 2012 بارها در فراز و نشیب قرار گرفتند و قهر و آشتی مدام آنها به یک سوژه تبدیل شد.

...

بعد از اینکه سلنا گومز بارها اعلام کرد از حرکات و رفتارهای بچگانه جاستین بیبر خسته شده، خیلی زود این دو در یک باشگاه ورزشی در حال رقص دیده شدند. اما این بار سلنا گومز 21 ساله برای اینکه نشان دهد جاستین جایی در زندگی او ندارد به تنهایی به تعطیلات رفت.

WWW.CPDSOFT.IR

این خواننده جوان هالیوودی در حالی دیده شد که به همراه یکی از دوستانش برای اسب سواری به یک مزرعه تربیت اسب در کلورادو سفر کرد. او درحالی سوژه عکاسان خبری شد که با خوشحالی سوار اسب های گوناگونی شده و از تنهایی اش لذت می برد. او ساعت ها به تنهایی با اسب ها مشغول بود و به نظر میرسید اوقات خوشی دارد.

سلنا گومز در جواب خبرنگارانی که سراغ جاستین را از او گرفتند گفت: در حال حاضر ترجیح میدهم خلوتم را با اسب ها پر کنم. متاسفانه جاستین در این میان جایی ندارد.

WWW.CPDSOFT.IR

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: مطاب جالب , سلنا گومز , جاستين بيبر , اخبار هاليوود , وقتی سلنا گومز اسب ها را به جاستین بیبر ترجیح می دهد! +عکس , عكس , دانلود عكس سلنا گومز , داستان قهر و آشتي سلنا گومز و جاستين بيبر , سلنا , سلنا گومز ,
:: بازدید از این مطلب : 907
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');