دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب نقاشی با اسپری Subway Surfers (آیفون)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

نقاشی با اسپری روی دیوار با بازی فوق العاده جذاب Subway Surfers

این گیم زیبا مخصوص گوشی های آیفون iOS می باشد

WWW.CPDSOFT.IR

بازی Subway Surfers ساخته کمپانی Kiloo می باشد که برای سیستم عامل iOS منتشر شده است.

 شما در این بازی در نقش عده ای کودک هستید که با اسپری های خود دیوار های مترو را رنگ آمیزی و نقاشی می کنند اما مسلماً نگهبان مترو از ای کار خوشش نخواهد آمد. از این رو  با سگ خود به دنبال بچه ها می کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می بایست سکه های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید.

 

 

پرواز در هوا، پریدن از روی واگن ها و حرکت مارپیچ در بین واگن ها نمونه ای از کار های شما در این بازی می باشد. این نسخه از بازی بر روی آیفون، iPad و iPod با IOS 4.3 و بالاتر قابل نصب خواهد بود که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید.

WWW.CPDSOFT.IR

حجم: 30 مگابایت

قابل نصب روی iOS 4.3 به بالا

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ISO , ,
:: برچسب‌ها: Subway Surfers , بازی Subway Surfer , بازی Subway Surfers مخصوص iOS , حرکت مارپیچ , دانلود بازی Subway Surfers , دانلود بازی آیفون , دانلود بازی برای آیفون , دانلود بازی نقاشی , سیستم عامل iOS , نقاشی با اسپری , نقاشی با اسپری Subway Surfers , نقاشی با اسپری روی دیوار , نگ آمیزی و نقاشی , واگن ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');