دانلود نسخه جدید بازی فکری و بسیار زیبای LIMBO مخصوص iOS


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود نسخه جدید بازی فکری و ترسناک لیمبو LIMBO با نام جدید LAD

مخصوص پلتفرم iOS کمپانی Apple

WWW.CPDSOFT.IR

بازی فکری و ترسناک لیمبو را قطعا یادتان هست. این بازی زیبا و جذاب که شخصا در کامپیوتر بازی کردم به شدت فکری و هیجان انگیز بود. موفقیت چشمگیر بازی رایانه ای لیمبو (Limbo) و کسب عنوان بهترین بازی سال 2010 باعث شد تا سازندگان سری جدیدی از این گیم محبوب و پرطرفدار را با نام LAD برای پلتفرم iOS طراحی کنند.

شما باید راز و رمزهای پیچیده مراحل بازی را کشف کنید و از جنگل های تاریک و موجودات ترسناک آن جان سالم به در ببرید. شما نقش یک پسر بچه را در این بازی فکری و ماجراجویانه بر عهده دارید که باید معماهای دشوار و پیچیده مراحل مختلف را حل و از آنها عبور کند.
در این بازی فقط از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده و تاریکی محیط، صداگذاری حرفه ای و موجودات عجیب جنگل فضای ترسناکی را برای آن ایجاد کرده اند.
 
WWW.CPDSOFT.IR
حجم: 32 مگابایت
===
گفتنی است بازی LAD بر روی دستگاه های آیفون، آیپد و آیپاد دارای سیستم عامل iOS 4 و بالاتر قابل نصب و اجراست.

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ISO , ,
:: برچسب‌ها: LINBO , بازی LAD , بازی Limbo نسخه جدید , بازی برای iOS , بازی رایانه ای لیمبو , بازی زیبا و جذاب , بازی فکری و ترسناک , دانلود بازی LAD , دانلود بازی Limbo , دانلود بازی فکری , دانلود بازی فکری LAD , دانلود بازی فکری لیمبو , دانلود بازی لیمبو , نسخه جدید LIMBO , نسخه جدید بازی فکری لیمبو LIMBO , نسخه جدید بازی لیمبو , نسخه جدید لیمبو , پلتفرم iOS , پلتفرم iOS کمپانی Apple , گیم محبوب و پرطرفدار ,
:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');