دانلود جلد اول کتاب بحارالنوار با 80 داستان و حدیث زیبا (اندروید)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود جلد اول کتاب بحارالنوار با 80 داستان و حدیث زیبا به زبان فارسی

این برنامه توسط مرحوم علامه مجلسی گرد آوری شده است

WWW.CPDSOFT.IR

کتاب الکترونیکی بحارالانوار مجموعه ای نفیس از احادیث ائمه ی اطهار است که توسط مرحوم علامه مجلسی گرد آوری شده و شامل 80 داستان و حدیث بسیار زیبا به زبان فارسی میباشد که در محیطی زیبا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

در هر داستان عدد هایی در داخل پرانتز وجود دارد تا با داشتن آن عدد ها بتوانید به قسمت منابع رجوع کرده و منبع دقیق هر داستان را ببینید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو، فهرست بندی کامل و به ترتیب، استفاده از فونت نوشتاری زیبا و … اشاره کرد.

 

WWW.CPDSOFT.IR 

حجم: 496 کیلوبایت

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر




:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی , موبایل , اندرويد , کتب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود كتاب , دانلود كتاب اندرويد , 80 داستان و حدیث , احادیث ائمه ی اطهار , بحارالنوار , داستان های زیبا , دانلود جلد اول بحارالنوار , دانلود جلد اول کتاب بحارالنوار برای اندروید , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب بحارالانوار جلد اول , علامه مجلسی ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');