دانلود نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber for Windows v4.1.0.1703


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

دانلود نسخه آفلاین نرم افزار وایبر برای کامپیوتر Viber for Windows PC v4.1.0.1703

یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ارسال پیام متنی و صوتی رایگان

WWW.CPDSOFT.IR

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و 24 ساعته به آشنایان پیام رایگان ارسال کنید و یا با آنها مکالمه صوتی از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp بهترین بوده و کاملا رایگان می باشد.

جهت استفاده از Viber در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران 98+) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

 

دانلود نسخه آفلاین با حجم 40 مگابایت 

WWW.CPDSOFT.IR

دانلود نسخه آنلاین با حجم 1.2 مگابایت 

WWW.CPDSOFT.IR

نکته:
این نرم افزار در دو نسخه آنلاین و آفلاین ارائه شده است. نسخه آفلاین قابل حمل و بی نیاز به نصب میباشد و نسخه آنلاین، فایل نصب برنامه را از سرور آن دانلود کرده و سپس در ویندوز شما نصب خواهد کرد.لذا چنانچه نسخه آفلاین در سیستم شما اجرا نشد، از نسخه آنلاین استفاده کنید و منتظر بمانید تا برنامه به صورت کامل در سیستم شما نصب شود.




:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مسنجر و چت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار Viber for Windows v4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود وايبر براي كامپيوتر , دانلود نرم افزار چت وايبر براي موبايل و كامپيوتر , Viber for Windows PC v4 , 1 , 0 , 1703 , Whatsapp , آفلاین , ارسال پیام رایگان , دانلود برنامه Viber for Windows PC , دانلود برنامه Viber برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار Viber 4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود نرم افزار وایبر , دانلود نرم افزار وایبر برای PC , دانلود نرم افزار وایبر مخصوص کامپیوتر Viber for Windows PC v4 , 1 , 0 , 1703 , دانلود نسخه آفلاین وایبر برای کامپیوتر , دانلود نسخه کامپیوتر وایبر , فعال سازی وایبر , مکالمه صوتی رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');