تصاویر زیبا از چراغانی تماشایی گوشه و کنار دنیا در ایام کریمس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

تصاویر زیبا از چراغانی تماشایی گوشه و کنار دنیا در ایام کریمس

به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی و میلاد مسیح

چراغانی کریمس و میلاد مسیح

ایام کریسمس برای مسیحیان با چراغانی توام است. در این روزهاست که شهر‌ها و خانه‌های پیروان حضرت عیسی مسیح غرق نور شده اند، از نیویورک و برلین گرفته تا اسلام‌آباد و شانگهای گویای این واقعیت است که کریسمس از مهم‌ترین ‌جشن‌های مذهبی مسیحیان است و آنها در ایام کریسمس می‌کوشند تا با استفاده از نور و چراغ ‌به جشن خود رنگ ببخشند.

در قرن هجدهم میلادی بود که استفاده از نور و روشنایی برای تزئین مراسم کریسمس از آلمان به دیگر نقاط اروپا و همچنین آمریکا راه یافت. خانواده‌ها گوشه ‌و کنار اتاق‌ها را با فانوس‌های گوناگون تزئین و همچنین درخت کریسمس را به شمع مزین می‌کردند. امروزه هم بسیاری از خانواده‌ها به این سنت پایبندند و بجای استفاده از چراغ‌های الکتریکی همچنان از شمع‌های کوچک برای نورانی کردن درخت کریسمس استفاده می‌کنند.
.
در سال 1880 توماس ادیسون رشته‌ای از لامپ‌های کوچکی را ساخت که در ایام کریسمس بیرون کارگاه‌اش در نیوجرسی آویزان کرده بود. چند دهه طول کشید تا استفاده از این رشته لامپ‌های کوچک رایج شود. البته در سال‌های اخیر نقش چراغ‌های ال ای دی افزایش یافته است. امروزه اکثر خانواده‌های آمریکایی از لامپ‌های کوچک و بزرگ برای تزئین خانه‌ی خود در جشن کریسمس استفاده می‌کنند و می‌کوشند نهایت سلیقه و خلاقیت را به خرج دهند و این درحالیست که شهرداری‌ها و شوراهای شهر و نیز بسیاری از مغازه‌داران می‌کوشند با چراغانی کردن درختان، خیابان‌ها و همچنین فروشگاه‌ها فضای خوش و دلچسبی برای گردش و خرید شب عید سال نو بوجود آورند.


 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی , ,
:: برچسب‌ها: ایام کریمس , تزئین مراسم کریسمس , تصاویر زیبا , توماس ادیسون , جشن‌های مذهبی مسیحیان , درخت کریسمس , فرا رسیدن سال نو میلادی , میلاد مسیح , پیروان حضرت عیسی مسیح , چراغانی کریمس در سال جدید میلادی , چراغانی کریمس در گوشه و کنار جهان , چراغانی کریمس و میلاد مسیح , کریسمس , کلوپ دانلود_دانلودرایگان , یک شبکه واقعی دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad zed
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');