طراحی قالب های جوملا و وردپرس و بلاگر و دروپال Artisteer 4.1.0.59861 / Portable


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كلوپ دانلود و آدرس http://www.cpdsoft.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
[]; anetwork_pram['aduser'] = '1389531691'; anetwork_pram['adheight'] = '240'; anetwork_pram['adwidth'] = '120';

طراحی قالب های جوملا و وردپرس و بلاگر و دروپال Artisteer 4.1.0.59861 / Portable

WWW.CPDSOFT.IR

چند وقتی است که سیستم های مدیریت محتوای ( CMS ) جوملا و وردپرس در بین کاربران ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و از مزایای این سیستم ها قالب های متنوعی است که به طور رایگان برای آنها ارایه شده است اما با وجود تنوع زیاد در تمپلیت ها ، ممکن است هیچ گزینه ای مورد نظر شما قرار نگیرد . در این مرحله تنها گزینه ای که می تواند به شما کمک کند یک طراح حرفه ای می باشد . همیشه طراحی های اختصاصی مستلزم پرداخت هزینه های بالایی بوده است اما آیا تا به حال می دانستید که خود شما نیز یک طراح حرفه ای بوده اید ؟
نیازی به تعجب نیست چرا که با در اختیار داشتن نرم افزار طراحی Artisteer هر کسی که اندازه ای با کامپیوتر آشنا باشد می تواند قالب دلخواه خود را بسازد . با استفاده از این نرم افزار می توانید به ویرایش و یا ساخت قالب های جوملا و وردپرس مشغول شوید بدون آنکه هیچ دانشی در مورد فتوشاپ ، دریم ویور ، CSS ، HTML و سایر مهارت های خاص داشته باشید .
Artisteer با برنامه با پشتیبانی از اکثر فرمت های نوشتاری نظیر یونیکد می تواند قالب هایی در زبان های گوناگون از قبیل English ، German Dutch ، French ، Spanish ، Portuguese ، Italian ، Swedish ، Japanese ، Arabic ، Chinese ، Polish و Russian بسازد .
این نرم افزار در نوع خود اولین گونه ای می باشد که قادر است به طور کاملا اتوماتیک قالب هایی برای CMS های  Joomla ، Drupal Bogger ، Wordpress و همچنین صفحات HTML بسازد.

...

نکات نصب:
- در هنگام نصب و رجیستر اتصال خود را از اینترنت قطع کنید ولی بعد از مسدود کردن دسترسی نرم افزار به اینترنت با کمک دستورالعملهای داده شده مشکلی در اتصال به اینترنت در حین کار با نرم افزار وجود ندارد ولی اگر از حالت رجیستر خارج شد باید با یک فایروال قوی دسترسی آن را به اینترنت مسدود کنید.
- نسخه 3.1 از نظر ذخیره قالب تست شده است ولی امکان از کار افتادن آن به دو دلیل در آینده وجود دارد. یکی دسترسی به اینترنت و دیگری عوض شدن الگوی رجیستر شدن آن. ولی فعلا ما آن را در حالت اتصال به اینترنت و بدون ایجاد محدودیت توسط فایروال رجیستر کردیم و ذخیره کردن کامل آن را تست کردیم.

نکته:

-بنا به تقاضای کاربران نسخه جدید جایگزین شد.

- نسخه 3.1 قابلیت ساخت قالب برای نسخه های جدید جوملا یعنی 2.6 به بالا را دارا می باشد.

...

دانلود نسخه پرتابل(قابل حمل)

 

WWW.CPDSOFT.IR

دانلود نسخه اصلي

WWW.CPDSOFT.IR

دانلود با حجم:135.36 مگابايت

رمز فايل:www.rasekhoon.net




:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحي وب , ,
:: برچسب‌ها: طراحي قالب وردپرس , طراحي قالب جوملا , طراحي قالب بلاگر , طراحي قالب دروپال , دانلود نرم افزار براي طراحي صفحات وب , دانلود نرم افزار براي طراحي قالب , دانلود نرم افزار براي طراحي قالب هاي وردپرس , طراحی قالب های جوملا و وردپرس و بلاگر و دروپال Artisteer 4 , 1 , 0 , 59861 / Portable ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Mohammad Amin
ت :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');